28 Ekim 2009 Çarşamba

Senden Sonrası izle

Senden Sonrası Şarkı Sözleri


Aşkın hud�dunu aştı muradım
Maks�da varıştır senden sonrası
Erenler katına belki bir Adım
Belki bir karıştır senden sonrası

Bana bu gayreti sağlayan kudret
Eyy�b'ün sabrından aldığım ibret
Ne riya, ne kibir, ne kin, ne nefret
Ebed� barıştır senden sonrası

Bir gonca bak�nin gül destesinden
Bir yudum sak�nin sır testisinden
Yüce mevl�na'nın gel bestesinden
Feyz alış veriştir senden sonrası

Yumup gözlerimi yalan dolana
Açtım can evimi gerçek olana
Elifi bırakıp karac'oğlana
Yun�s'la yarıştır senden sonrası



Söyleyen : Orhan Gencebay


Senden Sonrası dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Senden Sonrası video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Senden Sonrası isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: