31 Ekim 2009 Cumartesi

Arka Mahalle izle

Arka Mahalle Şarkı Sözleri


Ağladım göz yaşlarım döndü denize
Ben derdimi kimseye söyleyemedim
Kurşunlara gelirken arka mahlede
Düştüm de yerlere bir of demedim

Başıma neler geldi sana diyemedim
Beni kaçkere dövdüler
Adını söylemedim of of of of
Yıkılsın evin

Ağladım gözyaşlarım düştü ateşe
Yine de bu yangını söndüremedim
Bağıra bağıra yazdım seni içime
Bir kez olsun yüzünü güldüremedim

Kaynak: Ahmet Kaya
Yöre: -

Notasi: Arka Mahalle



Söyleyen : Ahmet Kaya


Arka Mahalle dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Arka Mahalle video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Arka Mahalle isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: