30 Ekim 2009 Cuma

Bir Veda Havası izle

Bir Veda Havası Şarkı Sözleri


Vakit tamam!.. seni terk ediyorum
O bütün alışkanlıklardan
Ve bütün sıradanlıklardan öteye
Yorumsuz bir hayatı seçiyorum
Doyamadım inan
Kanamadım sevgiye

Korkulu geceleri sayar gibi
Deprem gecesinde bir yıldız
Birdenbire kayar gibi;
Ellerim kurtulacak ellerinden
Bir kuru dal, ağacından
Çatırdayıp kopar gibi

Aşksa bitti
Gülse, hiç dermedik
Bul kendini kuytularda, hadi dal
Seninle bir bütün olabilirdik
Hoşça kal gözümün nuru
Hoşça kal

Vakit tamam!.. seni terk ediyorum
Bu, kırık ve incecik
Bir veda havasıdır
Tutuşan ellerimden
Parmak uçlarına değen sıcaklık
İncinen bir hayatın yarasıdır

Kalacak tüm izlerin hayatımda
Gözümden bir damla yaş
Sızlayıp resmine aktığında;
Bir yer bulabilsem keşke
Bir yer, seni hatırlatmayan;
Kan tarlası gelincik şafağında

Ölümse, korktun
Savaşsa, hep kaçtın
Vur kendini kuşkularda, hadi al
Sen bir suydun oysa
Sen bir ilaçtın
Hoşça kal canımın içi
Hoşça kal




Söyleyen : Yusuf Hayaloğlu


Bir Veda Havası dinle


Yusuf Hayaloğlu tarafından dinlediğimiz Bir Veda Havası video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Veda Havası isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yusuf Hayaloğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: