30 Ekim 2009 Cuma

Şimdi Halay Zamanı izle

Şimdi Halay Zamanı Şarkı Sözleri


Ben böyle bir seyi görmedim, etmedim
Nerdeyim neredeyim anlamadim, bilemedim
Yuh bana, tuh bana, kafamiza vura vura
Adim Adim gittim varamadim ben yanina
Ah be öyle güzel öyle fistik
Oynamasi, kivirmasi yau ben cildiracgim
Ah icim icim yaniyor
Baska yere baksamda gözüm ona kayiyor
Sag sol gözlerim onda
Parlak dudaklar yau ben fittiracagim
Ah aaa . tam benik bu
Kafayada koydum ben bunu kapacagim
Dj girdi halaya
Artik basladioyun herkas yan yana
Dj helal olsun ben sana
Halayi taktin, sansima actin
Parlak dudaklim halay cekiyor
Bakin bakin dikkat edin ordan geliyor
Ceke ceke halayi Adim Adim yaklasiyor
Gir gir hadi gir gir eline
Sap diye kostum girdim eline
Siki siki tutum, gülgü yüzüme oh bee
Sim sim hadi sim sim simdi

Simdi halay zamani
Salla salla kafayi
Cal cal cal dj
Kesme sakin halayi

Halayimiz basladi, Adim Adim ilerle
Ayagini vur vur olsun artik zelzele
Cal cal cal dj


Söyleyen : Yurtseven Kardeşler


Şimdi Halay Zamanı dinle


Yurtseven Kardeşler tarafından dinlediğimiz Şimdi Halay Zamanı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Şimdi Halay Zamanı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yurtseven Kardeşler klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: