31 Ekim 2009 Cumartesi

Yalnızım izle

Yalnızım Şarkı Sözleri


Yaşamak, sensiz yaşamak
Ha ölüm ha yaşamak
Uzansa sana ellerim
Gitmez geriye dizlerim
Yaşamak sensiz yaşamak
Ha ölüm ha yaşamak
Uzansa sana ellerim
Gitmez geriye dizlerim
Parçalanırım yüreğimde bak
Her zerren ayrı yerlerde
Seni duydum
Başka ellerde
Beni sorma ben doğduğumdan beri yanlızım
Parçalanırım yüreğimde bak
Her zerren ayrı yerlerde seni duydum başka ellerde
Beni sorma ben doğduğumdan beri yanlızım
Sevgide aşkta sadakat lazım
Sen lazım
Ben lazım
Biz lazım



Söyleyen : Doğuş


Yalnızım dinle


Doğuş tarafından dinlediğimiz Yalnızım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yalnızım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Doğuş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: