30 Ekim 2009 Cuma

Bi Yanak Ver izle

Bi Yanak Ver Şarkı Sözleri


Ne demekmiş ninem dedemi
Evlenmeden hiç öpmemiş
Zaman değişti küçücüğüm
Gel yanıma gün ışığım cilvelim
Saklambaçtan bıktım çık artık
Kendini böyle sıkma gül
Gün bugündür kır duvarları
Sen bana bir göz kırp yeter
Bir yanak ver nur-u kalbimin
Gözümüz gönlümüz açılsın
Bir ümit ver gönlü hamilim
Kalbime baharlar gelsin
Hayat gücüm can şurubum
Ver bir öpücük servetim
Zaman değişti bebeciğim
Dokun bana sokul bana



Söyleyen : Kenan Doğulu


Bi Yanak Ver dinle


Kenan Doğulu tarafından dinlediğimiz Bi Yanak Ver video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bi Yanak Ver isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kenan Doğulu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: