29 Ekim 2009 Perşembe

Karabasan Geceler izle

Karabasan Geceler Şarkı Sözleri


Yar yar deyişine
Yar yaban sevişine
Biçare bulamadım
Dalıpta gidişine
İki gözüm önüme aksın
Yaslardayım yüzüm
Ehramına dağılsın
Tutuklama sorguların
Canımı alsın

Karabasan gecelerde sararsın beni
Uçuklayan dudağına sorarsın beni
İki damla gözyaşınla ararsın beni

Umutsuzluğu ihraç eden bir çok ülkenin
Herhangi bir şehrinde bıraktım seni
İnzivaya çekilmiş bu hikayenin hüzün dolu
Tetiğini çoktan çektim
Seni öldüreli çok oldu
Şimdi benden de betersin
İyi ve güzel
Hakikate bel bağlamış saf dillerden
Bir habersin
Belki çıldırmak üzeresin
Hayati burguların tükenmekte
Gazete manşetlerinde aristokrat bir ferman
Olurken ölüm ilanın karanlığın ardısıra
Çığlıklar ve uğultular eşliğinde sevdamdır
Uğurladığım



Söyleyen : Yiğit Tekin


Karabasan Geceler dinle


Yiğit Tekin tarafından dinlediğimiz Karabasan Geceler video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Karabasan Geceler isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yiğit Tekin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: