31 Ekim 2009 Cumartesi

Sen Varya Sen izle

Sen Varya Sen Şarkı Sözleri



Askin bana ihanet oyle sevmisimki
Sabir edersin sabir et
Kendimden gecmisimki
Bu yeni bir umut isigi bu yeni bir baslangic
Donecek donecek donecek elbet

Sen varya sen basimin taci gozumun bebegi
Sen varya sen askimin ilaci derdimin dermani
Ben varya ben bir omur bekleyen
Bir asir geciren ben bak ben ne haldeyim

Siir

Su duvarlar hickirigimi duysa belki beni anlarlar beni
Unutana soyle beni unutani ben unutmadim
Gonlumde bir isik kalbimde bir umut
Onu bekliyor bekleyecek elbet birgun geri donecek
Ya donecek yada bu beden onsuz olup gidecek


Söyleyen : Berdan Mardini


Sen Varya Sen dinle


Berdan Mardini tarafından dinlediğimiz Sen Varya Sen video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sen Varya Sen isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Berdan Mardini klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: