31 Ekim 2009 Cumartesi

Emmioglu izle

Emmioglu Şarkı Sözleri


Bu kadeh senin şerefine emmioğlu
Otürküyü bir daha çal yine çal
Karşı dağı duman aldı sis aldı
Uzun ömrüm yar yolunda kısaldı
Sazına vuram eline kurban
Allahına kurban emmioğlu
Bende bu dağların nesine geldim
Meleşir kuzular sesine geldim
Bir garip ölmüşte yaşına geldim
Geldim emmioğlu
Gözleri simsiyahtı emmioğlu
Bende ona tutulmuştum yanmıştım
Kanatlı kapının demir sürgüsü
belik belik saçlarının örgüsü
Sazına vuram eline kurban
Allahına kurban emmioğlu

Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Emmioglu dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Emmioglu video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Emmioglu isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: