29 Ekim 2009 Perşembe

Unutmayacağım izle

Unutmayacağım Şarkı Sözleri


Ve sen gidiyorsun ben sana aşık
Geri dönmene vermeden ışık
Ben kendi kendimle aklım karışık
Her an sensizliğe ağlayacağım

Gezdiğimiz yerler soracak seni
Ayrılığın yükü yoracak beni
Elini tenini kısık sesini
Seni herşeyinle arayacağım

Ne bugün ne yarın unutmayacağım vallah
Adını dilimde hep anacağım billah
Yokluğun zoruma gidecek benim benim
Seni yüreğimde saklayacağım

Seni umutlarıma ektim onlarla düşeceğim
Ve ben seni yarın seveceğim
Unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar

Ne bugün ne yarın unutmayacağım vallah
Adını dilimde hep anacağım billah
Yokluğun zoruma gidecek benim
Seni yüreğimde saklayacağım



Söyleyen : İbrahim Erkal


Unutmayacağım dinle


İbrahim Erkal tarafından dinlediğimiz Unutmayacağım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Unutmayacağım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Erkal klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: