31 Ekim 2009 Cumartesi

Pusat izle

Pusat Şarkı Sözleri


Pusat

Yiğitler merdan olur, yar için serden olur

Benim zırhım sana sevdam, sevdam sana pusat olur ) 2
Pusat olur, pusat olur, pusat olur, hey )

Gafiller şaşkın olur, sözüne pişkin olur

Benim özüm sana sözüm, sözüm sana pusat olur ) 2
Pusat olur, pusat olur, pusat olur, hey )

Dağlar başı pus olur, etekleri süs olur

Benim aşkım hakka dostum, dostum hakka pusat olur ) 2
Pusat olur, pusat olur, pusat olur, hey )



Söyleyen : İbrahim Tatlıses


Pusat dinle


İbrahim Tatlıses tarafından dinlediğimiz Pusat video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Pusat isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: