29 Ekim 2009 Perşembe

Kaçakçı Kurban izle

Kaçakçı Kurban Şarkı Sözleri


Lele Kurban Ben Olaydım
Ah Göğsünde Ben Olaydım
Senin Yerin Sıcak Kalsın
Ah Yine Giden Ben Olaydım

Lele Kurban Zor Gelir
Dağlara Giden Zor Gelir
Avcı Yaralar Kekliği
Ağrıma Gider Zor Gelir

Lele Kurban Boşa Gider
Ne Söylersin Boşa Gider
Çiğnenir Ektiğin Güller
Ah Emeklerin Boşa Gider

Lele Kurban Gül Verin
Dönmesemde Gül Verin
Mayın Tarlasına Düştüm
Kan Kırmızı Gülü Verin

Kaynak: Yusuf Hayaloglu
Yöre: -

Notasi: Kaçakçi Kurban



Söyleyen : Yusuf Hayaloğlu


Kaçakçı Kurban dinle


Yusuf Hayaloğlu tarafından dinlediğimiz Kaçakçı Kurban video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kaçakçı Kurban isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yusuf Hayaloğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: