29 Ekim 2009 Perşembe

Rica Ederim izle

Rica Ederim Şarkı Sözleri


İnanmıyorum nasıl ayrıldık
Kime aldandık, kara sevdaydık
Biz seninle dağlara ferman
Dillere destan
Ellere hüsran

İçime sığmıyor derdim kederim
Özledim yemin ederim
Bilsen nasıl çarpıyor
Yüreğim de ellerim

Sevgilim bitti bu aşk
Hoşçakal diyorsun olsun

Dağ gibi çeker giderim
Üzüntü yaratma
Ömrümü verdim yollarına serdim diye
Hiç önemi yok rica ederim

Bekliyorum sabah olur mu
Kapı çalar mı
Beni arar mı
Biz onunla dağlara ferman
Dillere destan
Ellere hüsran


Söyleyen : Tan


Rica Ederim dinle


Tan tarafından dinlediğimiz Rica Ederim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Rica Ederim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: