28 Ekim 2009 Çarşamba

Bi Bulsam izle

Bi Bulsam Şarkı Sözleri


Bile bile çıktım yola, acıyor canım hala
Yanlış bende mi acaba
Bi bulsam, bi de emin olsam

Bile bile vurdum yola, acıyor içim hala
Bunlar gibi dostun varsa
Boşver başka düşman arama

On kere, yüz kere, bin kere denediler
Olmadı, tutmadı, yetmedi delirdiler
Bizi bitirmeye ant içip sarhoş oldular

Ama ben aşk gibi, ana gibi, kale gibi sapasağlam
Zirvede kar gibi, göl gibi sessiz sakin
Çığ olup gelmeden, kabarıp köpürmeden
Aman aman aman

Orta yolu bulsam, ben de ona uysam
Biraz da kıvırıp sağdan soldan
Söz verip tutmasam, kendime yontsam
Doğruyu görsem, ölümüne sussam

Bunlar bana bi yakışsa, bu günkü aklım olsam
Hata annemle babamda, boş laf hepsi palavra


Söyleyen : Seden Gürel


Bi Bulsam dinle


Seden Gürel tarafından dinlediğimiz Bi Bulsam video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bi Bulsam isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Seden Gürel klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: