19 Ekim 2009 Pazartesi

Haykırsam Dünyaya izle

Haykırsam Dünyaya Şarkı Sözleri


Bu haince veda niye
Cok sevmistim olesiye
Ateslerinde hicranim
Yandim kavruldum
Huzunun denizinde kaybolup gittim ya

Tuzakta askin bana
Kandim kahroldum
Canimin baharinda
Yok olup bittim ya

Bu gidisi aklim almadi
Yuregim yine yarim kaldi
Ateslerinde hucranim
Yandim kahroldum
Huzunun denizinde kaybolup gittim ya

Tuzakta askin bana
Kandim kahroldum
Canimin baharinda
Yok olup bittim ya

Haykirsam dunyaya
Askimi bir solukta
Sende mi cekip gittin bunu ben hak etmedim
Hani sensiz bir hicim demistin ya

Söyleyen : Kerim Tekin


Haykırsam Dünyaya dinle


Kerim Tekin tarafından dinlediğimiz Haykırsam Dünyaya video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Haykırsam Dünyaya isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kerim Tekin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: