19 Ekim 2009 Pazartesi

Kara Gözlüm izle

Kara Gözlüm Şarkı Sözleri


Aylar oldu yıllar oldu haberin gelmedi
Senden uzak bu şehirde yalnızım şimdi
Yaralandım karalandım duyan olmadı
Bu sensizlik yordu beni dön kara gözlüm

Dünyayı verseler seni unutamam ki
Öyle alıştım sana sensiz uyuyamam ki
Ben doğdum doğalı senin sarhoşunum
Bunları kimseye anlatamam ki

Hasretinle yalnız kaldım viran oldu duygularım
Bir tek sana ihtiyacım var kara gözlüm
Yaralandım karalandım duyan olmadı
Bu sensizlik yordu beni dön kara gözlüm

Dünyayı verseler seni unutamam ki
Öyle alıştım sana sensiz uyuyamam ki
Ben doğdum doğalı senin sarhoşunum
Bunları kimseye anlatamam ki


Söyleyen : Cengiz Kurtoğlu


Kara Gözlüm dinle


Cengiz Kurtoğlu tarafından dinlediğimiz Kara Gözlüm video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kara Gözlüm isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cengiz Kurtoğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: