1 Ocak 2010 Cuma

Zor Günler izle

Zor Günler Şarkı Sözleri


Zor günler
Birgün mutlaka geldigi gibi gider...
Zor günler
Bildigin hersey gibi kaybolup gider...
Biliyorum, yorgunsun
Çoktan unutulmussun
Hiçbirsey ayni kalmaz!
Yarin belli olmaz!
Benim hala umudum var
Hala umudum var

Simdi sen,
‘güvendigim sularda boguldum’ dedin
Tesadüfen
Belki balik olsan kurtulsan,
Kimbilir?
Gel dinlen yanimda!
Gel saklan arkamda!
Istersen konusma,
Onlar hep sorarlar
Benim hala umudum var
Hala umudum var



Söyleyen : Aylin Aslım


Zor Günler dinle


Aylin Aslım tarafından dinlediğimiz Zor Günler video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Zor Günler isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Aylin Aslım klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: