1 Ocak 2010 Cuma

Aşkı Arama izle

Aşkı Arama Şarkı Sözleri


Aşkı arama çıkagelir
Gecelerin peşine taklır
Kendi yüzünü tanıyamazsın
Gün götürür gece getirir

Sen yabancı ben yabancı
İki çoçuk dünya yabancı
Ver elini bana meşke gidelim
Saz yabancı söz yabancı

Elini tuttum bana ışık yak yar aman aman
Düğüne girdim bana yakından bak aman aman
Aç yüreğini derunuma bak yar aman aman
Ver elini bana meşke gidelim
Saz yabancı söz yabancı
Ver elini banaaşka gidelim
Sen yabancı ben yabancı

Belki yaşanır unutulur
Kim unutur yalan unutur
Aşkı arama çıkagelir
Gecelerin peşine taklır





Söyleyen : Ezginin Günlüğü


Aşkı Arama dinle


Ezginin Günlüğü tarafından dinlediğimiz Aşkı Arama video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşkı Arama isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ezginin Günlüğü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: