1 Ocak 2010 Cuma

Evlilik Yaramamış Sana izle

Evlilik Yaramamış Sana Şarkı Sözleri


Evlilik yaramamais sana
Cok suzulmussun
Benden ayri gecen hergun cok uzulmussun
Kulun oldum kolen oldum
Tutunamadim sana
Yollarina yolun oldum yaranamadim sana
Nisan olmus dugun olmus
Haberim olmadan
Seni birtek ben cekerdim
Anlatamadim sana
Beklemistim gecsin diye
Gecmediki ask yaram
Oyle bir ah ki bu
Mutluluk sana haram
Evlilik yaramamais sana
Cok suzulmussun
Benden ayri gecen hergun cok uzulmussun



Söyleyen : Ege


Evlilik Yaramamış Sana dinle


Ege tarafından dinlediğimiz Evlilik Yaramamış Sana video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Evlilik Yaramamış Sana isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ege klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: