1 Ocak 2010 Cuma

Günaha Davet izle

Günaha Davet Şarkı Sözleri


Aldandım canım yandı acıttım
Aldattım pişman oldum dağıttım
Bin tövbe bin yemin bozdum yine
Ah aşka doydum doydum acıktım
Gün oldu ölesiye seviştim
Gün oldu kıyasıya dövüştüm
Gün geldi küstüm bütün dünyaya
Bin defa kalktım bin defa düştüm
Günaha davet ettim gelmeyen olmadı
Sevda suçlusuyum cezam dolmadı
Yürüdüm yalnız yürüdüm kalabalık yollarda
Acıdan öldüm kalbim hala soğumadı
Aşk ey aşk götür beni (Nasıl yani)
Tut yoldan çıkar beni
Aşk ey aşk götür beni
Ben seni sevdim seni (Nıck nıck olmaz)
Aşk lazım aşk aşk


Söyleyen : Yonca Evcimik


Günaha Davet dinle


Yonca Evcimik tarafından dinlediğimiz Günaha Davet video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Günaha Davet isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yonca Evcimik klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: