1 Ocak 2010 Cuma

Rojin izle

Rojin Şarkı Sözleri


Defa baba

Çoktandır uğramadım diyar(ıma) bakırıma
Hasretim ben suyuna toprağına
Gözüm arkada kaldı diclesine surlarına
Son bir defa, son bir defa bakayım baba
Selam çakayım diyar(ıma) bakırıma

Gözlerimde tütüyor bağları ovaları
Uzaktan görünüyor güzelim kırklar dağı
Gördükçe yaşıyorum ben bu heyecanı
Muhteşemdir diyar(ımın)bakırımın adı ve sanı
Dur baba dur bir selam çakayım diyar(ıma) bakırıma

Üzülmem beni vereceğiniz toprağa
Gururluyum hayattaki son arzuma
Dur baba dur
Dik tutun tabutumu
Dik tutun ki
Son bir defa
Selam çakayım
Anlı şanlı
Diyarbakırım' A

Son bir ara

Yazdım senin ismini kaldırımlara
Göremedim desen bile
Son bir ara
Çizdim senin resmini
Aya ve yıldızlara
Güneş sildi desem de
Ne olur bir ara

Bir ara, bir ara, bir arasana
Özlüyorum seni ben, ne olur bir ara
Ölüyorum sana ben, ne olur bir ara

Yazdım aşkımı kalemle kağıtlara
İnanmazsan bir kez bak
Bu sayfalara
Dünyalar benim olsa
Değişmem sana
Denizleri aşsan bile
Son bir ara

Bir ara, bir ara, bir arasana
Özlüyorum seni ben, ne olur bir ara
Ölüyorum sana ben, ne olur bir ara
Erdal başaran 02422374536 05435077714
Bir ara.
Bestsi var 02422374536 05435077714
Dedim sen

Gözlerim kapalı dedim sen
Kalbimin ateşisin bunu da bilesen
Her zaman içimde bir gülsün
Solmazsın hep sen
Haykırdım her zaman
Yine sen, dedim sen

Uyandım uykuda karşımda sen
Yüzümü yıkadım, aynada dedim sen
Aya gitsen seni sevirem bilesen
İnat etme bana dedim sen, yine de sen

Bak karşında ağlayan bir gariban
O da taşıyor inan
Kalbinde bir can
Ne oldu da koptun
Sen bu aşıktan
İnan ki hep dedim sen
Yine de sen

Çıkış yolu

Ne yapayım, ne edeyim
Göster bana çıkış yolu
Her gün dertler, her gün keder
Ne olacak bunun sonu
Ne olacak bunun sonu
Göster bana çıkış yolu

Göster bana çıkış yolu
Göster bana çıkış yolu
Ne olacak bunun sonu
Göster bana çıkış yolu

Aklımı yitirmişim ben
Hasreti özlemişim ben
Kavuşmamız oldu ecel
Ne olacak bunun sonu
Ne olacak bunun sonu
Göster bana çıkış yolu

Göster bana çıkış yolu
Göster bana çıkış yolu
Ne olacak bunun sonu
Göster bana çıkış yolu

Sağa dönsem de boş
Sola dönsem de boş
Arkadaşım oldu artık
Karanlıktaki loş
Kim eder yüreğimi bir hoş, bir hoş
Göster bana çıkış yolu

Göster bana çıkış yolu
Göster bana çıkış yolu
Ne olacak bunun sonu
Göster bana çıkış yolu



Söyleyen : İbrahim Tatlıses


Rojin dinle


İbrahim Tatlıses tarafından dinlediğimiz Rojin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Rojin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: