1 Ocak 2010 Cuma

Sen De Gitme izle

Sen De Gitme Şarkı Sözleri


Vadettiğin herşey gibi

Korkularım da senin eserin
Yalanlarla sakladığın
Benim bilinmeyen kaderim

Beni getirdin bu dünyaya
Ama kaçtığım herşey burda

Yok mu sonu
Başka yolu? bu kaderi ben mi ben mi çizdim

Öğrettiğin tüm bilgiler
Neden asılsız ?neden sonu keder
Kapladığın bir gökyüzü
O gökyüzünün altı daha beter

Beni getirdin bu dünyaya
Ama kaçtığım herşey burda

Yok mu sonu
Başka yolu? bu kaderi ben mi ben mi çizdim

Herşey gibi, herkes gibi, hepsi gibi
Sen de gitme



Söyleyen : Buz


Sen De Gitme dinle


Buz tarafından dinlediğimiz Sen De Gitme video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sen De Gitme isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Buz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: