1 Ocak 2010 Cuma

Seviyorum izle

Seviyorum Şarkı Sözleri


Herşey herşey senin için
Dualarım duygularım düşlerimde bakışların
Hep seni söylüyor şarkılarım
Umrumda değil kim duyarsa duysun
Varsın olsun kim görürse görsün
Bırak gitmeyi kolay mı sanıyorsun
Söyle sevgimi herkes duysun

Duyanlara duymayanlara
Soranlara sormayanlara
Ben onu seviyorum çok seviyorum
Seviyorum seviyorum

Herşey herşey senin için
Dualarım hayallerim arzularım gözyaşlarım
Hep sana olacak sarılışlarım
Boşver boşver ne derlerse desinler
Saklama sende bunu söyle bilsinler
İsterse bizi vurup öldürsünler
İnan bu aşkımı silemezler

Duyanlara duymayanlara
Soranlara sormayanlara
Ben onu seviyorum çok seviyorum
Seviyorum seviyorum


Söyleyen : Cengiz Kurtoğlu


Seviyorum dinle


Cengiz Kurtoğlu tarafından dinlediğimiz Seviyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Seviyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cengiz Kurtoğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: