1 Ocak 2010 Cuma

Yeniden Doğup Gelsem izle

Yeniden Doğup Gelsem Şarkı Sözleri


Al beni istersen sevgim içimde
Gökyüzüm masmavi çığlıklar gökyüzümde
Al beni yanına dünyadan koru
Yeniden öğret dünyadaki yolu tanrım

Hayalim var ümidim çok
Sebebim var dönüşüm yok

Yeniden doğup gelsem
Çocuk kalır büyümezdim
Açılan penceremden
Yine seni severdim

Al beni istersen sevgim içimde
Gökyüzüm masmavi çığlıklar gökyüzümde
Al beni istersen korkum içimde
Umudum isyanda isyanım karanlıkta



Söyleyen : Şebnem Ferah


Yeniden Doğup Gelsem dinle


Şebnem Ferah tarafından dinlediğimiz Yeniden Doğup Gelsem video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yeniden Doğup Gelsem isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Şebnem Ferah klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: