1 Ocak 2010 Cuma

Ben De Özledim izle

Ben De Özledim Şarkı Sözleri


Bende özledim bende resmin var şu an elimde
Sana koşmak isterim derman yok dizlerimde

Ne kadar çok aşka intizar eden
Kimi çok seviliyor kimi yoksun sevgiden

Sen orada ben burada bir şey gelmez elimizden
Sen orada ben burada bende özledim bende

Bende özledim bende resmin var şu an elimde
Sana koşmak isterim derman yok dizlerimde

Canımdasın dilde değil bu haykırış elde değil
Bırakıp da giden sensin bunun suçu bende değil

Yavrunun anası gibi sevenin sevdası gibi
Derdimin dermanı gibi bende özledim bende


Söyleyen : Ferdi Tayfur


Ben De Özledim dinle


Ferdi Tayfur tarafından dinlediğimiz Ben De Özledim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben De Özledim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferdi Tayfur klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: