1 Ocak 2010 Cuma

Mutlu Aşk Vardır izle

Mutlu Aşk Vardır Şarkı Sözleri


Kalbim sana ne yaptım, sen beni yaktın bir zalime
Çaldı gitti elimden yılları, koyamadım yerine

Kafesimden kaçıp kuş gibi, yine geri dönerdi
Sevdiğini hiç söylemedi, bazen çok döverdi

Şu giden gemi benim olsun, olsun
Yakarım yangınım olsun, olsun
Yedi cihan gülsün halime
Yeter yanımda olsun

Duydum birini vurmuş, firari, saçlarım kan kırmızı
Dışarda kış beyazı kar sesi, ayrılık ayazı

Hayat bir denizmiş, kirlenir, benim kalbim çok temiz
Nasıl geçerse geçsin gündüzüm, mutlu bitsin gecemiz

Benim sevdam dile düşmüş, olsun
Ateşimle alem tutuşmuş, olsun
Yedi cihan gülsün halime
Mutluluk benim olsun



Söyleyen : Ezginin Günlüğü


Mutlu Aşk Vardır dinle


Ezginin Günlüğü tarafından dinlediğimiz Mutlu Aşk Vardır video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Mutlu Aşk Vardır isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ezginin Günlüğü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: