1 Ocak 2010 Cuma

Bana Varacaksın izle

Bana Varacaksın Şarkı Sözleri


Bir gün gelecek duyacaksın beni
Bu sabir varken bende seveceksin beni
Bir gün elbet
Bir ömür sürse bile beklerim usanmadan
Sevgilim anla beni tadı yok aşkların
Sen olmadan
Zaten herkesten herşeyden vazgeçmişim ben senin için

Ben bu yola yüreğimi koydum
Başkasını düşünemez oldum
Sende benim gibi yanacaksın
En sonunda bana varacaksın
Bne bu işi aklıma koydum
Senden ayrı yaşayamaz oldum
Aşkı sen bana sıracaksın
En sonunda bana varacaksın



Söyleyen : Taner


Bana Varacaksın dinle


Taner tarafından dinlediğimiz Bana Varacaksın video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bana Varacaksın isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Taner klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: