4 Ekim 2009 Pazar

Yalan izle

Yalan Şarkı Sözleri


Tam saat 10 da
Köşe başında...
Çok safım ben
Kimse yok ortada
Sen dedin
Gel dedin kollarıma
Yalan
Düşürmeliydim seni en başında
Kim bilir neler var yine aklında
Hani gitmeyecektin?
Hani bitmeyecekti?
Yalan
Kandırma beni
Dolandırma beni
Hiç zorlama
Dilendirme beni
Kinlendirme beni
Zorlama
Ne olursun
Yollar uzun
Günler kısa
İstidadım yok oyunlara
Bak çok sinirlendim
Sen çok kibirlendin
Tahminimden önce geldik sona
Hani gitmeyecektin?
Hani bitmeyecekti?
Yalan
Kandırma beni
Dolandırma beni
Hiç zorlama
Dilendirme beni
Kinlendirme beni



Söyleyen : Vega


Yalan dinle


Vega tarafından dinlediğimiz Yalan video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yalan isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Vega klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: