1 Ekim 2009 Perşembe

Ya Sen Ya Hiç izle

Ya Sen Ya Hiç Şarkı Sözleri


Sus soru sorma
Sarıl yalnızca susadım sana
Sus utanıyorum itiraflardan
Ama mecburum sana

Sus beni yorma
Olmadı işte sen olmayınca
Sus benle oynama
Söylemek çok zor ama mecburum sana

Neden tanrım
Bu yürek sana yanar
İstersen deli de
Ya sen ya hiç işte o kadar

Ya sen ya hiç bana aşkın lazım
Ya sen ya hiç beni anla canım
Ya sen ya hiç gel öldür razıyım
Ya sen ya hiç sensiz anlamsızım açım

Ya sen ya hiç bana aşkın lazım
Vazgeçmem senden öyle inatçıyım



Söyleyen : BenDeniz


Ya Sen Ya Hiç dinle


BenDeniz tarafından dinlediğimiz Ya Sen Ya Hiç video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ya Sen Ya Hiç isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla BenDeniz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: