29 Ekim 2009 Perşembe

Üşüyorum izle

Üşüyorum Şarkı Sözleri


Üşüyorum tek başıma neden yoksun yanımda
Bir başıma şu odada
Efkarımla başbaşa
Al beni de yanına
Gururumla oynama
İçimde bir fırtına
Vurma beni yollara
Yine sensiz
Yine yalnız
Yine tutsak
Kör akşamlar
Avucumda son mektubun
Dudaklarım hep seni
Seni sorar
Al beni de yanına
Gururumla oynama
İçimde bir fırtına
Vurma beni yollara
Al beni de yanına
Onurumla oynama
İçimde bir fırtına
Vurma beni yollara
Yine sensiz
Yine yalnız
Yine tutsak
Kör akşamlar
Avucumda son mektubun
Dudaklarım hep seni
Seni sorar



Söyleyen : Sibel Can


Üşüyorum dinle


Sibel Can tarafından dinlediğimiz Üşüyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Üşüyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sibel Can klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: