28 Ekim 2009 Çarşamba

Son Mektup izle

Son Mektup Şarkı Sözleri


Bırakmaz yakamı hiçbir aşk
Sonunda ne oldu bize bak
Ayrılmak için çok erken
Yarım kalacak sevdalar
Ayrılmak için çok erken
Can dayanır mı buna derken
Başımı koyduğum kucak nerde
Salıp kurtul beni derde

Bedenden koptum bir pare
Elinde taş olacak bak
Yanındayken ben biçare
Yaşanmaz olmuş sevdalar
Saatler durmuş gözümde
Zaman, yara çok derinde
Ellerim buz gibi oldu bak
Ateş teninde nafile

Hasretlik çekilmiyor
Bu soğuk gecelerde
Sensiz hiç yaşamadım ki
Bu kahpe boş şehirde
Ah bir bilsen sevdiğim
Bu sana son mektubum
İster at ister oku
Ben yine sana mecburum

Ah bir bilsen sevdiğim
Bu sana son mektubum
İster at ister oku



Söyleyen : Grup 84


Son Mektup dinle


Grup 84 tarafından dinlediğimiz Son Mektup video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Son Mektup isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Grup 84 klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: