26 Ekim 2009 Pazartesi

Sen Unutma Beni izle

Sen Unutma Beni Şarkı Sözleri


Son deminde akşam, merhaba dostum hüzün,
Yalnızım yine yalnız, nerdesin iki gözüm,

Böyle mi yaşanır ayrılık acısı,
Gözlerimden anla yeter,
Gel de al canımı, al da kurtulayım,
Ayrılık ölümden beter,

Sende unuttum hayalleri,
Sende unuttum sevilmeyi,
Bari "sen unutma beni"...

Sende unuttum ümitleri,
Sende unuttum ben her şeyi,
Bari "sen unutma beni"...

Yüreğimin kıyısına vurdu minicik bir dalga,
Susmalıydım, tutamadım kendimi,
Bir canım var, feda etsem sevdamı bilemezsin,
Bir acım var, anlatsam önünü göremezsin,
Herkes unuttu gitti, ben de unuttum her şeyi,
Bari, bari "sen unutma beni"...


Söyleyen : Ayna


Sen Unutma Beni dinle


Ayna tarafından dinlediğimiz Sen Unutma Beni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sen Unutma Beni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ayna klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: