24 Ekim 2009 Cumartesi

Nerelere Gideceğim izle

Nerelere Gideceğim Şarkı Sözleri


Aşkı aradım çok diyarlar gezdim
Yol bulamadım, ne güzeller gördüm
Ah bi çarem! Seni nerde unuttum
Dalmışım ben, tanrı aşkına dön gel

Soldum güllerle, yandım çöllerde
Ben bundan böyle, dayanamam
Soldum güllerle, yandım çöllerde
Ben bundan böyle, harcanamam

Nereden geldim, nerelere gideceğim
Aşkı görsem kendime geleceğim

Nereden geldim, nerelere gideceğim
Ömrümü alsa yarimi bulacağım ben



Söyleyen : Burak Kut


Nerelere Gideceğim dinle


Burak Kut tarafından dinlediğimiz Nerelere Gideceğim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Nerelere Gideceğim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Burak Kut klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: