3 Ekim 2009 Cumartesi

Kanıma Dokunuyor izle

Kanıma Dokunuyor Şarkı Sözleri


ben seni ömürlük sevdim
hain sen usandın
kanıma dokunuyor ne yalan söyleyeyim
zulümmü kuşandın
şöyle bir halime bakıver bari
nerelerdesin be öldünmü
ellere gittinde iyimi oldu
benden hasını gördünmü
canımın içi kalk yaraları sar
toz duman bak buraları dar
yağmadan şafaklara kar
gelmezsen geleceğim
canımın içi kalk yaraları sar
toz duman bak buraları dar
yağmadan şafaklara kar
gelmezsen öleceğim
kendimi senden kaçıramadım yar
kalbimi yeniden uçuramadım
adaklar adadım bir kere daha sar
yedi bahar oldu hiç uyuyamadım


Söyleyen : Gülben Ergen


Kanıma Dokunuyor dinle


Gülben Ergen tarafından dinlediğimiz Kanıma Dokunuyor video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kanıma Dokunuyor isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gülben Ergen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: