26 Ekim 2009 Pazartesi

Holocaust izle

Holocaust Şarkı Sözleri


Koydum noktabelki son
Ben bunu bilemem aynı bom
Gibi gelir sana belkide aynıton
Gibi delik gibi gelir ama aynı bom
Kendini bilemez montufon
Maraton gişi rap hep aynı bok
Anlatırım ben derdimi yalnız !ey biminimi micrafon
Oooo
Bunu ben bunu sen şunu sen bunu ben günü sen gülü ben
Fleman alıcak dolucak derken menemen kıvamını balçık
Gelemem edemem dostumu göremezsem dümanın postunu yere
Seremessem
Rüzgar gibi esemessem binemessem kalbini geri gelemessem
Sen beni göremedim yamacımı bilemedin
Amacına varamadın heryeri karaladın barıştıgın yılları
Acımadan aldın

Rüyalara daldın
Bal arısı gök arısı istanbul kalem harp okulundan çıktın
En baba rap işte başına darısı
Mamımı mımıma mımımı micraponu getir sana bana baksana
Lak lak etme sakın !ha sen beni dinle kiremerimi
Kilometrelerce milimetlik hesaplarla yazdımama
İhtiyacınız varbu yardıma hatalı rayla fatharym la çatal
Olur he yatacaktır yere bala banacaktırkatacaktır
Atacaktır
Rüzgar gibi esecektir geri gelecektir ceza entik bir
Sentezdir
Beyler teknik bir arızadır 3 fazdır kanadı kırıkdır taktik
Kuşkunun oluşumudur şu yaptıgım rapteki oluşumdur
Bak beni gör hadi kamil ol tepeden tırnaga sen hami ol
Vede gözkulak oldum sende ol yada holocaustu gören insan ol
Arı gibi uç kartal gibi kon nede sen köle ol nede ben
Patron raylarım can yakabilir abado ya hey biminimi
Micrapon

Şimdi bana bir bakınız haydi muamelesi kesilebilr asi vede
Muhammet ali giibi gider asi bana bak beni gör beni öl vasi
Sözüm hep duyulur tepeden mariton mekanım olabilir
Rellarazon yanıma gelinin canına gelecektir hey biminimi
Micrapon bana bak yokalbini aç sona yo malmerebak katar at
Yogörünenköybudayaksözlerlegelenkendinedostunanamuscanınana
Mus gerekir
Cezagibibirkabusgerekirfalanusgibideliginizeçikitamuzsokulu
Rbanbakınızzıkınızandergrantı kafaya takınızzıkınızaleve
Verinizden holocaustu görünüz gösteriniz işte bak uykulu
Gözlerimiz yo allah rapin cezasını verdi mamamımı mamımı
Mamımı micrapon show mamamımımamımımamımımamımı micrapon
Show
Şimdi bana bir bakınız haydi şimdi bana bir bakınız hadi
Şimdi banabirbakınız haydi şimdi bana bir bakınız
Haydişimdi bana bir bakınız zıkınız andergrandı kafaya
Takınız haydi bana bir bakınız zıkınız ander gırandı kafay
Takınız siz haydi
Mamamımımamımımamımmamımı micrapon show mamamımı
Mamımımamımı
Mamımimimimamımımimimimamımımimimimamımımimimi micrapon
Show


Söyleyen : Ceza


Holocaust dinle


Ceza tarafından dinlediğimiz Holocaust video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Holocaust isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceza klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: