29 Ekim 2009 Perşembe

Gibi Gibi izle

Gibi Gibi Şarkı Sözleri


Gibiler ülkesinde
Gibi gibi sevme beni
Kara gözlükler ardından
Görmezden gelme beni
Bildiğim şeyleri sorgular gibi yapma
Germe beni
Yarışır gibi sevme
Herkes yendi sen yenme
Hiç birşeyi hiç kimseyi herkes gibi sevmedim ben
Onca yaraya açlığa karşılık beklemeden
Çok zamansız gittiler hiç acelem yokken sen gitme
Yarışır gibi sevme
Herkes yendi sen yenme
Hayat beni savurdu yerden yere
Sen esme
Ad koyunca büyüsü bozulur diye
İsimsiz izinsiz içinden sev beni
Gibiler ülkesinde
Gibi gibi sevme beni



Söyleyen : Feridun Düzağaç


Gibi Gibi dinle


Feridun Düzağaç tarafından dinlediğimiz Gibi Gibi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gibi Gibi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Feridun Düzağaç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: