20 Ekim 2009 Salı

Gelin Eyledim izle

Gelin Eyledim Şarkı Sözleri


Çok kez yemin eder ayrılmam derdin
Gencecik bir hayat tezsona erdi
Helallaşıp dizlerimde can verdi
Cananı toprağa gelin eyledim

Gelin eyledim gelin eyledim
Ardından gözyaşı döküp ağladım

Boynuna takmıştım mavi nazarlık
Azraille edemedim pazarlık
Aldı sevdiğimi zalım mezarlık
Cananı toprağa gelin eyledim

Gelin eyledim gelin eyledim
Ardından gözyaşı döküp ağladım

Oydu bu gönlümün birtek ilacı
Gözleri mahsundu kalbinde acı
Kefen gelinlikti topraklar tacı
Cananı toprağa gelin eyledim

Gelin eyledim gelin eyledim
Ardından gözyaşı döküp ağladım



Söyleyen : Taner Olgun


Gelin Eyledim dinle


Taner Olgun tarafından dinlediğimiz Gelin Eyledim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gelin Eyledim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Taner Olgun klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: