26 Ekim 2009 Pazartesi

Doğum Günü izle

Doğum Günü Şarkı Sözleri


Doğum günün kutlu olsun sevgilim
Doğum günün mutlu olsun meleğim
Doğum günün kutlu olsun sevgilim
En kötü günün böyle olsun bebeğim

Biliyorum özlüyorsun sende benim kadar
Biliyorum özlüyorsun sende benim kadar
Biliyorum için büyük yüreğin yanar
Bu kalabalık içinde gözlerimiz başbaşa
Yorulmayalım her an sığınalım bu aşka

Her yeni gün düşer çizgilerle yüzüne
Karışır her yeni günde kederin sevince
Hatırlamaksa eğer doğduğun o günü
Yanındayım işte bırak bu hüznü



Söyleyen : Ege


Doğum Günü dinle


Ege tarafından dinlediğimiz Doğum Günü video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Doğum Günü isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ege klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: