28 Ekim 2009 Çarşamba

Dert Değil izle

Dert Değil Şarkı Sözleri



Sevda yolunda kovaladım sevgiyi
Ah bin dert ile oyaladım kendimi
Artık takat kalmadı bende
Yaralıyım ne çare
Bu defa düştüm senin ellerine
Takıldım senin güzel gözlerine
Olsun varsın ah çekinme
Sen yine yalanlar söyle yürek
Paramparça zaten dert değil

Kandım yanıldım belki de yüz bin kere
Aaah ayıplandım vazgeçmedim ben yine
Tutkunum allah'ım
Duy beni vallahi usandım
Bu defa düştüm senin ellerine
Takıldım senin güzel gözlerine





Söyleyen : Metin Arolat


Dert Değil dinle


Metin Arolat tarafından dinlediğimiz Dert Değil video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dert Değil isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Metin Arolat klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: