10 Ekim 2009 Cumartesi

Çöktü Gece izle

Çöktü Gece Şarkı Sözleri


Gece cokuyor bak insanlar yok kimsesiz bir cocuk hayati
Bom bok kimsesi yok bir allahi bir anasi kalmis hayat
Zaten tekmeyi basmis bakan bakmis hakki yerde kalmis yazan
Yazmis isyanina zulumun kopardilar gulumun son yapragini
Bunlar karardi kaderi ahi insansan durda dinle ne diyor
Bir cocuk gecenin icinde kafam darma duman anam cekiyor
Aman ben etmisim isyan kahpe dunyalilar bunlar (kahpe
Dunya allahın varmı) ..... eni sona kalirmi gercek olan
Parami yoksa hayatmi ikisi arasinda hep gel git durma
Karsimda hadi siktir git yeter bu cile bana yeter beter
Cileleri yazanin adi yener eser ruzgar eser es es et sefer
Bu gunler beni rape sevk eder dert bir sebebi aslen disa
Vurmus terslen
Sen keslen eslen poyraz eslen bana seslen isyanima seslen
Bende beslen darma dagin bu beden
Coktu gece dert bu hece
Bence ben cokmus sizce kim urkmus
Cicekler topraktan buyumus
Mermilerim karsinda bas yurumus
Yasamima bakma dert dolu dunya dokuz kollu bakar sende
Ogren yolu gordun sagi solu hep yek o yuzden rapim sert ve
Ofke dolu
Yolum dogru adim rap yorungesi yolu bulunup durulup sanma
Durma sakin ha kapilma ilkbahara yalan etraf ciyan yilan
Paranda kalan beden neden? ben bedenen genciM ama beynim
Curuk bedenim bulunuk et yigini satmisim anasini avradini
Sictigimin dunyasi ne verdin? ne? E ne istiyon? yasim
Olmus gidiyor hale issizim yalakalip bilmem ac gezermisim
Aliskinim asagilanmaya allahima her gun dua kurtar artik
Ustume gelenleri yirtik yaktik kalan kuvvetimle oturup
Agladim bu gece hepimize ben gibilere bu sarkim hediye
Kopek kediye kedi fareye insan insana dusman pisman olma
Pisman yalandan kalan yalanciya hain bendeki kin dinmeyen
Yanlislar sel derin donus yok yemin allahima yemin
(allahıma yemın) yemin
Coktu gece dert bu hece bence ben cokmus sizce kim urkmus
Cicekler topraktan buyumus mermilerim karsinda bas yurumus


Söyleyen : Yener


Çöktü Gece dinle


Yener tarafından dinlediğimiz Çöktü Gece video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Çöktü Gece isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: