29 Ekim 2009 Perşembe

Çok Seviyorum izle

Çok Seviyorum Şarkı Sözleri


Senin için yaptım dinle şarkımı
Sana uzaklardan sesleniyorum
Kelimesi sensin, mısraları sen
Seni canımdan çok, çok seviyorum

Aldığım nefesim, tek aşkım, hevesim
Gökteki yıldızım, doğan güneşim
Kendime seçtiğim canım tek eşim
Seni canımdan çok, çok seviyorum

Bedenimde dermansın, derde çaresin
Hayatı sevdiren, ömür verensin
En güzel duygular, ilham perimsin
Seni herşeyden çok, çok seviyorum



Söyleyen : Selahattin Özdemir


Çok Seviyorum dinle


Selahattin Özdemir tarafından dinlediğimiz Çok Seviyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Çok Seviyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Selahattin Özdemir klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: