28 Ekim 2009 Çarşamba

Canına Yandığım izle

Canına Yandığım Şarkı Sözleri


Dostlarım geldi sarmaya yaramı
Bugünü de zar zor yalandan atlattım
Ben bir kendimi değil inan A canım
Onları da onları da halime ağlattım

Delilendim ara ara
Bakıp durdum odalara
Bitkin halde bir köşede
Başladım ağlamaya

Canım sandığım canına yandığım
Gittin de dönmez misin
Öldüm kaldım buralarda
Geri gelmez misin

Yokluğun yetti kırmaya kanadımı
Acımı da tuz basıp kokunla dağladım
Yar . ben ellerde değil inan huzuru
Gözlerinin yüreğinin içinde aradım
(Added by:özkan)


Söyleyen : Serdem Coşkun


Canına Yandığım dinle


Serdem Coşkun tarafından dinlediğimiz Canına Yandığım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Canına Yandığım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Serdem Coşkun klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: