27 Ekim 2009 Salı

Bir Aşk Hikayesi izle

Bir Aşk Hikayesi Şarkı Sözleri


Ha ha ben Ümit
DAVALA
Bir hikaye anlatacağım sana
Senin benim belkide hepimizin aşk hikayesi bu
Hele bir dinle
Farkın damısın neler yaşadık
Eşi benzeri yok kaptırdık
Ama ters giden bir şey vardı
Bulabilseydik böyle olmazdı
Belkide hata sende veya bende
Neye yarar bebeğim sonu böyleyse
Soracaksan bana nedir benim hatam
Bekle bir dakika hepsini anlatacam
Öncelikle şunu söyleyeyim ki
Mektuplarını attım o sayfayıda kapattım
Açamazsın artık eski defterleri
Açsanda okunamaz mürekkebi silindi
Gelelim sana asıl meseleye
İçini kemirip yiyip bitiren şüpheye
Hep karşıma bir sorun çıkardın
Sonrada onu üzerime yıktın
Biliyorum bunu istemeden yaptın
Ama beni yeterince yıprattın
Yaptıkların çok şeyler alıp götürdü benden
Çıldırmak üzereyim söyle neden ?
Sabahları kalkmadan geceleri yatmadan
Kara kara rüyalar bıktım bu olanlardan
Al beni öp dedin inkar mı ediyorsun
Konuşsana be kızım ne susuyorsun
Hangimiz siyah hangimiz beyaz
Sil gözyaşını gülümse biraz
Sınırları yıktım sevdim seni
Bir dediğini iki etmedim ki
Ama sen ne yaptın çaktın kibriti
Bir anda küle çevirdin ikimizi
Artık istiyorum benim gibi ola sabi
Dinle bak ne diyor KAYAHAN ABİ

Siyah beyaz eski film gibi
Bir anda yaşandı hepsi gelip geçti
Hamana döndü bizim aşkımız yaza yaza bitmedi
Kalem k�ğıt tükendi
Geceler boyu sevişip durduk
Beraber oturup acıları unuttuk
En güzelide sevgi dolu sözler
Söylerken bana bakan güzel gözler
Arasıra benden kaçsada gitsede
Dönüp yine bakardı kalbimin içine
Her yanımı sarardı tatlı bir korku
Söylesene bebeğim olacağı bu muydu
Yitirmedim umudumu elveda derken
Ama sen yinede dikenini batırdın
Canımı acıttın sandın yanıldın
Gülü sevdin dikenine katlanamadın
Alev alev yandın ama ayrıldın
Merak ediyorum nasılsın şimdi
Buldun mu acaba benim gibi seveni
Beni fazla arama kafanıda yorma
Sanırım yalnız kalacaksın tek başına
Hangimiz siyah hangimiz beyaz
Sil gözyaşını gülümse biraz
Sınırları yıktım sevdim seni
Bir dediğini iki etmedim ki
Ama sen ne yaptın çaktın kibriti
Bir anda küle çevirdin ikimizi
Artık istiyorum benim gibi ola sabi
Dinle bak ne diyor KAYAHAN ABİ


Söyleyen : Ümit Davala


Bir Aşk Hikayesi dinle


Ümit Davala tarafından dinlediğimiz Bir Aşk Hikayesi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Aşk Hikayesi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ümit Davala klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: