23 Ekim 2009 Cuma

Beyza izle

Beyza Şarkı Sözleri


Hey kimse yok mu ordaanne benim kızınbak yüzümedokun hadi
Saçlarımakimseyi acıtmak istemezdim aslındane olur
İnanmaonlar için daha fazla acı çektimbölündüm
Defalarcaonların bebeklerini de kırdılargözlerini
Oydulardurdurmak istedimanne beni çok yanlış
Anladılarkimseyi acıtmak istemezdim aslındane olur
İnanmaonlar için daha fazla acı çektimbölündüm
Defalarcaonların bebeklerini de kırdılargözlerini
Oydulardurdurmak istedimanne beni çok yanlış anladılar



Söyleyen : Sezen Aksu


Beyza dinle


Sezen Aksu tarafından dinlediğimiz Beyza video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Beyza isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sezen Aksu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: