31 Mayıs 2009 Pazar

Yaralı izle

Yaralı Şarkı Sözleri


Senle varken düşlerimde
Senle varken özlemimde
Yaralı yaralı bıraktın beni sen
Ah.. ağladım
Kırıldı kanadım

Kalbim yaralı
Gönlüm yaralı
En güzel yarınlara ah
Sen açtın aramı

Senin yokluğunda ne acılar çektim ben
Gözlerimde çiğ damlası
Gözlerimde umut haresi
Hani bir gün sende gelirde seversin diye
Bırakıp gittiğin günden beri
Yaralı kalbimle
Öylesine seni beklemekteyim
Hani bir gün olsun sende gelirde
Bir ümidim olsun beni seversin diye



Söyleyen : Murat Göğebakan


Yaralı dinle


Murat Göğebakan tarafından dinlediğimiz Yaralı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yaralı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Murat Göğebakan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: