31 Mayıs 2009 Pazar

Böğürtlenli Reçel izle

Böğürtlenli Reçel Şarkı Sözleri


Ben senin böğürtlenli reçelin
Meleğin, bebeğin, herşeyin

Ben senin böğürtlenli reçelin
Meleğin, bebeğin, herşeyin

Dedim ya nasıl bitti
Herkes hep bunu istedi

Dedim ya nasıl bitti
Herkes hep bunu istedi

Of .biter
Bu acı beklemeye değer

Of .biter
Bu acı beklemeye değer

Ben melek yüzlü şeytan
Yalancı, düzen bozan
Hep uçlarda yaşayan
Hayatın umursamayan

Dedim ya nasıl bitti
Herkes hep bunu istedi

Dedim ya nasıl bitti
Herkes hep bunu istedi

Of . biter
Bu acı beklemeye değer


Söyleyen : Gökçe


Böğürtlenli Reçel dinle


Gökçe tarafından dinlediğimiz Böğürtlenli Reçel video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Böğürtlenli Reçel isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gökçe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: