29 Mayıs 2009 Cuma

Dertliyim Kederliyim izle

Dertliyim Kederliyim Şarkı Sözleri


Dertliyim kederliyim

Dertliyim kederliyim her nedensa ağlarum ) 2

Gülmedum bu dünyada, gülmedum bu dünyada
Hem söyler hem ağlarumda, hem söyler hem ağlarum

Gülmedum bu dünyada, gülmedum bu dünyada
Garip garip ağlarumda, garip garip ağlarum

Üzülme sevdiceğum, ben hep böle ağlarum ) 2

Yazma ile tükenmez, yazma ile tükenmez ) 2
Habu benum dertlerumda, habu benum dertlerum )

Gökteki yıldızları sayalum elli elli ) 2

Bu dünyadan fayda yok, bu dünyadan fayda yok ) 2
Öteki da şüpheli, öteki da şüpheli )


Söyleyen : Volkan Konak


Dertliyim Kederliyim dinle


Volkan Konak tarafından dinlediğimiz Dertliyim Kederliyim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dertliyim Kederliyim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Volkan Konak klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: