31 Mayıs 2009 Pazar

Doğum Günü izle

Doğum Günü Şarkı Sözleri


İnsanların yüzlerini
Göremiyorum
Boğazım düğüm düğüm
Çözemiyorum
İstesende yanına gelemiyorum
Tutsam şu karanlığı
Tutsamda yırtsam
Ah elim tutuşmasa elini tutsam
Susmasan konuşsan
Sesini duysam
Tutsam güzel yüzünü
Bağrıma bassam
Doğum günüm bugünüm
Doğum günüm gülüm
Doğum günüm diyorsun
Doğum günün kutlu olsun
Mutlu ol senelerce
Sana boncuktan kuş yaptım
Konacak pencerene
Karakollar beni alır
Sorgular gecelerce
Hiç bekleme belki gelmem
Gelemem senelerce


Söyleyen : Ahmet Kaya


Doğum Günü dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Doğum Günü video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Doğum Günü isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: