31 Mayıs 2009 Pazar

Turnam izle

Turnam Şarkı Sözleri


Ankaranın dumanından , yatam derim yatılmıyor
Ne adana ne ceyhanda , güzellerden geçilmiyor

Açtım'ola şameli'nin gülleri
Yettim'ola ela gözün sürmesi

Bağdat'ın basra'nın telli turnası ) 2
Turnam yare selam saldım gel deyi )

Aşınada karacaoğlan aşına
Yeni değmiş onüç ondört yaşına

Uzak durma akpınar'ın başına ) 2
Turnam yare selam saldım gel deyi )

Şiir
Bu sevgide bir yalanmış , yar istanbulda zevkine dalmış
Unut diye haber salmış , ben nasıl yanmayım dağlar
Ben nasıl yanmayayım dağlar , dağlar , dağlar , dağlar



Söyleyen : Murat Kekilli


Turnam dinle


Murat Kekilli tarafından dinlediğimiz Turnam video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Turnam isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Murat Kekilli klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: