29 Ocak 2009 Perşembe

Yara Benim izle

Yara Benim Şarkı Sözleri


Yara benim, yara benim
Bitmeyen şu yara benim
El giyinir beyazları
Yaş içinde kara benim
El giyinir beyazları
Yaş içinde kara benim

Bitmez oldu, bitmez oldu
Yar çileler bitmez oldu
Sen gittiğin günden beri
Yar bu yüzüm gülmez oldu

Bitmez oldu, bitmez oldu
Yar çileler bitmez oldu
Sen gittiğin günden beri
Yar bu yüzüm gülmez oldu

Dağlar benim, aay dağlar benim
Dolar gözüm, ağlar benim
El gününü gün ederken
İki gözüm ağlar benim
Aay el gününü gün ederken
İki gözüm ağlar benim

Bitmez oldu, bitmez oldu
Yar çileler bitmez oldu
Sen gittiğin günden beri
Yar bu yüzüm gülmez oldu

Bitmez oldu, bitmez oldu
Yar çileler bitmez oldu
Sen gittiğin günden beri
Yar bu yüzüm gülmez oldu

Söyleyen : Emrah


Yara Benim dinle


Emrah tarafından dinlediğimiz Yara Benim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yara Benim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Emrah klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: